2010-01-21
 23:22:07

Inte som man tänkt sig!?



Ikväll stressade sig andrej hem för att vi skulle dra oss några åk i backen. Som vanligt har vi alltid lika mycket tur när vi ska göra nått. Först så krånglade dörren när jag skulle stänga igen, när vi kunde stänga den så gick bak bromsar söder helt vilket gjorde att vi inte kunde dra oss in till backen, Haha!



'Stackare. Ibland kan jag inte låta bli att lida med dig.'





När jag kom hem satte jag mig vid datorn med en kopp kaffe, gjorde sen klart novellen som vi har i läxa tills imorgon . Den vart till slut 5 sidor! pust & Puss.





imorgon är den fredag vilket betyder ledighet, ledighet betyder fest! Kanske inte alltid. I helgen ska vi fira Adam udd som har fyllt 20. På lördag har han inte bara fyllt, han ska också fyllas! Haha





sara

Tråkigt att det inte blev nån backe igår. :( Men jag hörde att du tydligen var väldigt bra och skulle lära ut? Det måste vara jätteroligt :) Ha det så bra. :) Kram



PUBLICERAT: 2010-01-22, 14:40:45 | URL: http://momlovesyou.blogg.se/
MadeleneFagerlund

Jo det var tråkigt. jag är snowboardlärare ^^ Kram



PUBLICERAT: 2010-01-22, 19:15:09 | URL: http://madelenefagerlund.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: