2010-01-26
 16:59:09

Snowboard och förkylning.

De senaste dagarna har jag lega hemma sjuk, inge vidare alls! Idag känner jag mig mycket bättre faktiskt. (Y)
Ska tillbaka till skolan på torsdag. Det är faktiskt satt man längtar lite!
Om dagarna har jag inte gjort så mycket, har setat hemma och kollat runt på olika snowboardar och startat upp snowboards skolan..
Jag vet nu precis vad jag ska ha tills nästa gång jag ska köpa bräda, hoppas på att det är snarast. Det ska iallafall bli en NITRO.

Har stora funderingar på det här sättet!
(onödigt läsande för er som inte alls är intresserade av snowboard)


Ett exklusivt samarbete mellan snowboardtillverkarna Nitro och retromärket Hagström som försett världen med gitarrer i generationer.

Det legendariska svenska gitarrmärket Hagström och Nitro har gått samman i detta unika samarbete och tagit fram en stabil bräda med grym grafik. Hagström grundades 1958 och deras gitarrer har använts av artister som Jimmy Hendrix, Frank Zappa och är fortfarande aktuella hos band som Millencolin och Mando Diao.

Volume brädan är förmodligen en av de mest prisvärda brädorna på marknaden. Med den progressiva sidoskärning och den direktionella formen kommer du inte bli missnöjd. Detta är brädan för åkaren som vill ha kul oavsett var du än åker på berget. Powercore kärnan ger den styrka samtidigt som den behåller sin känsla och sin flex. Hi-Def FH belaget är hållbart, lätt att reparera och lätt att underhålla.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: